Verkar gravitationen på nudelsoppa?

Ljuva korridorsliv.

Jag hoppas att vederbörande bodde under studenten som inte ville ha sin nudelsoppa. För annars har ju gravitationen spårat ur totalt.

En annan gång skrev vaktis "DO NOT POUR LEFT-OVERS IN THE ZINK! REGARDS!" efter ett stopp i köksavloppet.
Jag som alltid trott att de små hålen i vasken är anpassade för att man ska kunna pressa ner sin gamla pasta där.

Vad händer annars när man flyttar från smålands skogar till Göteborg undrar ni då.
Man kanske:
1. får en ihopvikt spader kung som en magiker på stan trollar fram ur sin munhåla.
2. börjar i Chalmers sångkör och lär sig att man ska säga 'göttamej' för att passa in i stan.
3. äter en frukt.

Jag får tidningen Buffé, bonuscheckar och personliga erbjudanden på varor jag köper ofta.
Jag är stamkund på Ica.
Jag är vuxen.

Nä. Inte riktigt sant. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0