Vår tupp är död, vår tupp är död

Förra veckan jonglerade jag med clementiner. Sedan insåg jag att det var satsumas. Det är inte lätt det där.

Har funderat lite på sådana där inne-ord. Powernap till exempel, det är väldigt hippt att säga. Till skillnad från tupplur. Varför säga powernap när man kan säga tupplur?
Hur som helst, så funderar jag att ta en sådan.
Jag har aldrig gjort det förut, men idag är det en borde-verkligen-plugga-fysik-dag. Och då kan allt hända.

Fann nyss mig själv läsandes om de fyra dödsstadierna Pallor, Algor, Rigor och Livor Mortis. Allt kan hända, som sagt.

Jag och Ukraina har en tävling. Om jag uppdaterar bloggen oftare än Ukraina byter nationalsång så vinner jag, och vice versa.
Just nu leder Ukraina, så jag måste tukta mig själv. 

Well, well.

Det är inte lätt det där, hörrni. Det där med citrusfrukter.

Kommentarer
Postat av: wilson

lilla majjsan du är fan otroligt skön ! lycka till med tävlingen mot ukraina ;)

2010-10-26 @ 14:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0