Måndagslyrik

Jag hittade nyss en mycket liten man i hallen som stod dubbelvikt och knöt sina skor samtidigt som han sjöng, eller snarare skrålade: "JOHAN, JOHAN, JOHAN, JOHAN MARKUSSON!"
Tror inte att han såg mig eftersom han fortsatte ljuda så obehindrat. Tur att jag tassar så tyst.
Min läskigt skarpa slutledningsförmåga säger mig att han tycker om Johan Markusson.

Mina små fikon. Jag och kemi B har idag avslutat vår relation. Firar detta med mjukisbyxor, tofflor och lite biologi-plugg.

Hög tid för er att insupa mer poesi.

Kommentarer
Postat av: Lisa Blomkvist

Din lilla äckliga lyckost! Jag vill också vara färdig med kemin :p onsdag nästa vecka ska det sista provet göras. O vad jag längtar......

2010-05-10 @ 20:14:57
URL: http://geekindisguise.blogg.se/
Postat av: Lisa Blomkvist

ja, men vad finns det annars att göra? Min dag var så sjukt dålig, så kommer man hem och den blir värre :( så jag tog ut lite aggressioner i träningslokalen, kom hem och sätter mig på bänken utanför. Ändå hittar min megajobbiga bror mig. Så jag sprang upp medans han var i tvättstuga och gömde mig i garderoben. Det var faktiskt skönt med en liten fristad där ingen visste att jag fanns :) jösses vilken lång kommentar det blev nu :P haha

2010-05-19 @ 21:09:41
URL: http://geekindisguise.blogg.se/
Postat av: Brorsan

På något sätt låter det ju som att den där korte lille mannen har en storhetstid som hockey- eller fotbollshuligan framför sig. Är vi släkt med en sådan?



HÄRLIGT förresten att bli klar med kemin <3 "Då var det klart"

2010-05-19 @ 21:23:37
Postat av: gustav

MAJA!!!!

2010-06-09 @ 20:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0