Påsklovsförlamning

Sprang nyss runt likt en vessla och försökte mig på konststycket att hitta ett område med täckning inomhus. Här måste man hålla mobilen vertikalt för att kunna skicka ett sms, det är en mil till närmaste affär och grannen och postbilen är de enda som då och då kör förbi. Jag är hemma med andra ord. Det är min storebror också. Vi började dagen med att sjunga en julsång i stämmor.
Nu väntar jag på att skogen ska bota min kroniska trötthet.

Tillagade nyss en måltid med abnormt mycket vitlök och löjligt stark chili. Får kanske isolera mig på obestämd framtid, men det var det värt. Den där chilin har jag förresten överdoserat en gång tidigare, men det där med att lära sig av sina misstag är överskattat.

Min hjärna jobbar febrilt utan resultat, därför fyller jag ut det tunna inlägget med inte bara en utan två bilder. 


Kommentarer
Postat av: wilson

ängrit du måste skriva oftare :(

2010-03-29 @ 21:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0