Kippar efter lantluft

Om jag inte ska dö tristessdöden så måste det hända något drastiskt snart. Eller åtminstone något lite udda.

Min skolgång imorgon kommer bestå av att trippa runt lite med ett badmintonrack, punkt. Ett passande ord för detta är överkomligt.

Jag anser att jag har ett behov av att komma ut till mor och papput i skogen. Ska snart ringa hem och be den som svarar att säga något vist.
Känns välbehövligt då jag inte ska simma hem till skogen förrän om en dryg vecka. 
Tills vidare tittar jag på den här kossan.


Kommentarer
Postat av: Kalle kalas

O hur låter kossan?

2010-03-18 @ 22:20:36
Postat av: wilson

annn-griit har du tagit bilden på kossan ? du är duktig på foto ju :D menar den getingbilden som jag vet att du tagit dom andra vet jag inte men antar det :D

2010-03-19 @ 00:56:16
Postat av: maja

jag är upphovsman till den suddiga bilden på kossan, ja ;) tackar så fasligt :D klart jag tar alla bilder själv willsey!



jodu Kalle kalas, det börjar som ett dovt brummande nere i halsen...

2010-03-19 @ 08:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0