Hej, vi har inte glömt vår ost här?

I fredags tappade jag bort en ost.
Idag var det en snigel i Måns mat.
Imorgon förutspår jag ständig kissnödighet på grund av överdriven tekonsumtion.

Väderguden Torgny verkar inte dela min åsikt om lämplig temperatur, därför valde jag att blotta en gammal vinterbild.

Det där med att ha ett liv blev visst inställt förresten, fram till sommaren ungefär. Tretton veckor mer exakt.
Nu: tänka ljusa tankar om skogsväsen och ägna lite tid åt saker jag knappt kan uttala.

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Radhi

"Tretton veckor mer exakt"

Sånt där har man inte hört på länge! Vi saknar nån som sitter med en kalender o meddelar oss goa efterlängtade nyheter (: men de här 13 veckorna kmr dröja lika länge som 13 år :P

2010-03-15 @ 23:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0