Hej hej bloggosfären

Jag tänkte "jag startar en blogg", och så gjorde jag det.
Det verkar som att alla andra har tänkt samma sak, eftersom det knappt fanns några lediga namn.
Inte ens annagreta utan två r kan man få heta.

Bloggen ser ut som ett gryt. Jag upptäckte till min förskräckelse att man var tvungen att gå in i närkamp med konstig kod för att göra egen design. Jag lyckades iallafall lägga till en bakgrundsbild. Den bildade en skarv.
Efter det valde jag fosterställnings-alternativet.

Annars hade jag exempelvis haft den här bilden som header, eftersom det är något av det bästa jag åstadkommit.
Jag har alltså inte åstadkommit så mycket i mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Radhi

ajj stackars människa höll ja på säga men säg inte att lilla djuret dog där? ;o

2010-03-15 @ 23:13:22
Postat av: maja

måste tyvärr meddela att det dog, inte många som överlever en nackfraktur av den kalibern! och radhi, du kommer överleva till sommaren ;D

2010-03-16 @ 11:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0