Comeback med bravur

Skräll. Ja, nu kommer skrällen. Om Jesus kunde uppstå från de döda, så kan bloggen. Vad är väl ett uppehåll på sisådär tre månader, tre timmar och arton minuter? det kan ju nästan räknas som en konstpaus.

Mitt naturar-hjärta är lite brustet, delat, krossat, trasigt, söndrigt, skadat, sårat, splittrat, sönderrivet samt demolerat. Det är nämligen så att vi läser en massa samhällsämnen. Jag tänkte säga något osmakligt här, men eftersom vi lever i en liten värld så vågar jag inte det med risk för att någon olämplig letar sig hit.

Vi kan istället prata om den passion jag utvecklat för synonymer. Nähä? märktes det i förra stycket!?
Hittade häromdagen två synonymer för kräkas som jag aldrig hört förut, kalva samt lägga en pizza.
Ja, passionen har gått lite över styr och ja, jag har synonymer.se som startsida. (Sedär, ingenting har förändrats under dessa dryga tre månader - jag har fortfarande ingenting vettigt att säga.)  

Jag tror att jag har fått någon slags börja-skolan-förkylning från något av de andra barnen på dagis, så jag ska kurera med te och sedan sova.
Natti natti!


Kommentarer
Postat av: Lisa Blomkvist

ÄÄÄÄNTLIGEN!!! jag var ju bara tvungen att kommentera för att du verkligen ska förstå hur många gånger jag gått in här för att se samma inlägg som gången innan, och gången innan dess!? Sen har jag varit tvungen att läsa om alla ord i rutan för att se om det verkligen var samma inlägg, vilket det alltid var.. Och så nu kommer här ett nytt inlägg!!! lyckan är fullkomlig<3

Grymt söt hund dessutom!:-)

2010-08-31 @ 21:55:01
URL: http://geekindisguise.blogg.se/
Postat av: Paapaa

Som vi har längtat! :D lägg till "att möta elken" på din kräkas-lista. Ett ack så vackert men ack så bortglömt ordspråk från vårt härliga grannland norge!

2010-08-31 @ 21:56:29
Postat av: Träningsnarkoman

Härlig hund! kan dock inte låta bli att bli avundsjuk på honom på den bilden..;)KRAM

2010-11-06 @ 23:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0