Kemisöndag


Det här var det disponibla innehållet i kylen i Neapel.

Jag hatar när det är andra saker än smör i smörpaketet.
När jag har egen boning ska jag ha någon form av intagningsprov för att få röra mitt Bregott. Ska även välja hane efter detta kriterium. Jag har inte många krav, men han ska åtminstone kunna hålla påläggen åtskilda.

LISTA topp 5 äckliga saker att ha i smörpaketet:

1. Leverpastej
2. Sylt
3. Mjukost
4. Nutella
5. Smulor

Min syster tycker att det är äckligare med smör i leverpastejen. Ibland är vi lite olika.

Får lust att göra något smått tabubelagt, som att ta Aladdin från bottenlagret innan ägglikören är slut på översta. Min mamma har uppfostrat mig så, lite tvärtom. "Här barn, godis är bäst före maten!"

Har lagt mig till med en hemsk ovana av att rita lussekatter när jag har tråkigt. Igår ritade jag jättemånga lussekatter.
Idag ska jag göra ungefär samma sak som igår, fast lite mer på djupet kan man säga.


Jaha, det här blev ju ett matigt inlägg. Hehe.

Kommentarer
Postat av: Yster

Ja, och det är även äckligare med smör i spajen än smör i honungen!



För övrigt hoppas jag att du har sett att miniversionen av bloggloggan ser ut som bk ;)



Mys-söndag på dig!

2010-04-25 @ 11:11:13
Postat av: Bävergull

Ja, jag instämmer helt. Jag menar, i ett smörpaket ska det bara finnas smör. Allt annat är INTE okej.

2010-04-25 @ 23:14:30
Postat av: Lisa Blomkvist

sv: haha, jag försöker! men det är bara allt för tråkigt :( så taggad inför morgondagen....



jag gillar din blogg, och vill att andra också ska få njuta av den ;)

2010-04-27 @ 20:21:58
URL: http://geekindisguise.blogg.se/
Postat av: Anonym

HELLLO

2010-10-12 @ 20:26:22
Postat av: Z-man

"I sit around wasting my time

On a bed that's too big for me now

I can't pretend now that



Last night, somehow, feels likes a lifetime ago

Somehow, this time, I'm ripping apart"



Citerar en låt som gör att det hela blir smörigt och allmänt "b" men du vet att varje ord i det citatet är en liknelse.



Saknar dig <3

2010-11-16 @ 23:34:30
Postat av: Z-man

p.s- Jag håller rent i smörpaketet ;)

2010-11-17 @ 01:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0