Hellre hemlig känsla än död kärlek


Tror att tiden är inne för min poetiska sida att blottas.

Min dator har återuppstått från de döda, så nu är det alltså dags för lågkvalitativt ordbajseri igen. Lågkvalitativt förresten? Jag har visserligen inget av värde att säga, men jag stavar åtminstone rätt då och då. Låt oss säga medelkvalitativt.

Jag började dagen med att banka fram Gläns över sjö och strand på klaviaturen. Förvånansvärt roligt, kanske eftersom det för ovanlighetens skull inte tog 67,3 dygn att tyda noterna.
Sedan kom jag på den dåliga idén att fota min kylskåpspoesi med en kamera av försmädlig kaliber.

Med en krabbande photoshop-installation som grädden på moset resulterade all denna aktivitet innan frukost i något som i det närmaste kan liknas vid ett nervsammanbrott.

Ska snart fördjupa mig i mikroorganismernas magiska värld, och detta med sprudlande intresse mina vänner.

Faderskapet hade någon genial idé om att hänga ägg i julgranen medan mamma tyckte att julgranskulor var tillräckligt lika. Ungefär då valde jag att lämna matbordet.

Fick nyss en speta i bakdelen och ska hädanefter undvika bloggning på trägolv.
Nänu: virus och bakterier. Sprudlande var det.

Kommentarer
Postat av: wilson

väldigt väldigt sköön anngrit xD gillar att du är så formel :D

2010-04-19 @ 20:55:04
Postat av: Bävergull

Jag måste bara säga att jag älskar ditt ordbajseri, det får mig brista ut i skratt och skaka på huvudet. Jag får nästan lust att sy en kudde till dig som du kan sitta på om du nu ska sitta o blogga på golvet, hehe :)

2010-04-20 @ 23:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0