Söndag igen

Funderar lite över mina känslor inför min vanligtvis blonda hårfärg och diverse andra saker. Som ifall barn smakar brus.

Det var krig i smörpaketet i morse. Sylt, smulor och riskakerester. Tror inte att jag behöver säga mer?

Vänner och bekanta, min vistelse i skolan innan sommarlovet är beräknad till 21 dagar. Vi talar om en överkomlig tidsepok.
Sommarlovet ja, det kommer bli en fin tid i mitt liv. En rejäl dos av Pär och Pål (ja, de där bröderna alltså) kommer innebära sinnesfrid. Men framför allt kommer jag få tillfälle att bevisa att vår katt har en grav mental störning och faktiskt inte längre är en oskyldig kattunge såhär vid tre års ålder.

Jag anar att det kommer bli en angenäm och förhållandevis lugn vecka. Om jag får tid över ska jag antingen fotografera eller lära mig äta på ett lite mer sommarfräsht sätt. Skulle verkligen vara praktiskt att inte spilla vid 83 % av alla måltider.

Nu ska jag fortsätta lyssna på Kiss istället för att klippa mig och skaffa ett jobb. Kraftigt rekommenderat.



Kommentarer
Postat av: Brorsan

Nä, nu går skam på torra land. Du använder alltså internet i krigföringen mot Melker! Han som bara är en försvarslös stackars kattunge.



Jag räknar till 1..2..3....24 härliga arbetsdagar innan jag får sätta fingrarna i den småländska myllan. Ses där!



R

2010-05-09 @ 10:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0