Om Jesus är Mesias, så kan väl jag vara Jesus?

Idag var Emma söt och hade bakat en bulle, Wilson kallade mig för [aan-griit] och jag pickade Hermine i fingret fler än en gång.
Mattanterna verkar fortfarande leva i tron om att man kan föda upp en gymnasieelev på en ynka torskbit. Kanske dags att informera om att det där med Jesus, de fem fiskarna och två bröden inte är sant.

Skulle förresten lämna in min trasiga kamera på reparation häromdagen. Den visade sig fungera, så det blev lite konstig stämning där ett tag. 
Om jag hade haft tid och inspiration så skulle jag kanske knäppt en bild eller två, men nu gläder jag mig istället över mitt rejäla vinterförråd av gamla foton.

Grannen har en liten fest, jag känner mig som en klubbad säl och imorgon blir det psykologi med självaste Gud.
Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0