Kristi himmels-färs

Vaknade i morse och märkte att min ena näsborre var igentäppt. Sedan märkte jag att den andra också var det.
Har numer fria luftvägar med kurerar ändå med te.
Har inte så mycket att säga och visar därför en bild på standard-parkering i Neapel istället.
Vaknade i morse och märkte att min ena näsborre var igentäppt. Sedan märkte jag att den andra också var det.
Har numer fria luftvägar med kurerar ändå med te.

Just idag är jag glad över att somliga tror att någon som heter Jesus åkte till himmelen för sisådär 2000 år sedan, eftersom det ger mig en jättelång helg som jag kan spendera i skogen hos mamma och pappa.

Har inte så mycket att säga och visar därför en bild på standard-parkering i Neapel istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0