"I love my dog as much as I love you"


Vill påstå att den där vildhunden är andra grejer än en vanlig småfet villakvarters-golden

Saker man kan passa på att göra när man är ensam hemma:
(Läs saker jag passade på att göra igår:)

1. Lyssna på Kiss på hög volym.
2. Sjunga med i så ska det låta utan att någon störs.
3. Vara lite extra ful utan att det känns barbariskt.
(Åtgärder jag vidtog för att maximera fulheten:
-satte på mig håliga raggsockar
-valde att klä mig i plagg av mjukistyg
-satte upp håret för att så tydligt som möjligt blotta utväxten - som jag för övrigt inte vet vad jag ska ta mig till med) 
4. Äta mat direkt ur grytan. Fast nej, så långt gick det inte.
Sen blir det tråkigt och man får ett socialt behov efter att man gjort allt det där, det vill säga ungefär klockan 22.
Då drog jag ner Emma i träsket, utan att gå in på detaljer.

Idag har jag hunnit öva riffet till Simple man på min ostämda akustiska gitarr cirka 893457923051234 gånger samt ätit frulle.

Ska nu skriva ett och annat om hormoner innan Marcus vandrar in i stugan.

Kommentarer
Postat av: presentation not necessary

FÖRSTA PUNKTEN I LISTAN!!!!!!!!!!! B-E-A-UTIFUL

2010-05-14 @ 13:33:07
Postat av: gustav

haha jätte kul

2010-05-15 @ 09:57:12
URL: http://ggurraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0