"Det är nästan kännetecknande för mask"


Tre centrala saker i mitt liv:


1. Jag håller på att lära mig äta filmjölk. Det är fortfarande äckligt, men jag får ner det. Iallafall med tillräckligt mycket müsli.
Om man har tandställning och äter müsli så kan jag informera om hur mycket müsli som fastnar. Det är ungefär en deciliter.
Sommarfräscht.

2. Häromdagen sa pappa att det nästan är kännetecknande för mask att de inte har ben. Jag känner mig vilsen i världen och vet inte vad jag ska tro.

3. Förresten så har ordet hedelmä etsat sig fast på min hjärna och vill inte släppa taget. Det betyder frukt på finska.

(Jag antog att ni törstar efter poesi. Jag skådar att det är lite bajs eller liknande på ordet kvinna. Det är inget jag tar på mig ansvaret för och jag uppmanar till att snarast se det som en bonus.)


Kommentarer
Postat av: LÄMMÄL

ÄNTLIGEN! vad jag har väntat på att bloggen ska få ett nytt liv igen!! HURRA PRISA GUL

/ en annan lämmel, tandställningsmänniska, klövvän, yang, hälft,

2010-06-09 @ 18:03:36
Postat av: paapaa

Bra poesi är bättre än bacon.

2010-08-13 @ 17:48:04
Postat av: Lisa Blomkvist

Ja det är ju klar ;D

fast skillnaden är ju minimal ändå, det är bara slingor så att håret kan få växa ut ^^

2010-08-19 @ 22:30:33
URL: http://geekindisguise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0