You may fade, my dog will always come through.


Centerpartiets ungdomsmanifest är ett utmärkt tekoppsunderlägg.

Jag vet något som inte du vet; det är tisdag.
Du kanske tror att du också vet det, men isåfall beror det bara på att du vet att det var måndag igår medan jag skulle kunna säga det om jag än precis hade vaknat upp ur en 63 år lång dvala.

Jag kom hem sisådär vid tvåtiden och stapplade in i köket. Där stod döden och väntade på mig.
"Sju minuter till godo, Majsan" sa han.
Nog för att jag var akut hungrig, men han ska ju alltid vara så jävla överdramatisk den där mannen.
"Tänk på barnen i Afrika" sa jag, och började febrilt fundera på vad jag kunde fixa i matväg inom 7 minuter. 
Kände inte att tiden var inne för att bli hämtad riktigt än.

Följande scenario utspelar sig:
1. Jag gör mannagrynsgröt utan att förstå varför. Jag vet ju att det inte är någon höjdare.
2. Jag blandar den med hallon för att förmildra omständigheterna.
3. Jag spiller ut cirka hälften på golvet.
4. Jag överväger att lapa upp det spillda.
5. Jag skriker NEJ, NEJ, NEJ! till mig själv.
6. Jag har återigen lurat döden.

Om tre dygn och två minuter (litar på SJs precision till 100!) är jag i Göteborg och stegar bestämt i godtycklig riktning för att nå målet myshelg med syster! Stabilt.

Det är riktigt pangväder idag. Jag stannar inne och gör en djupdykning i Amerikanska revolutionen.

Kommentarer
Postat av: paapaa

Som alla vet så kom efter den förfärliga kristallnatten den ännu mer förfärliga...demokratinatten.



Tack för att du lyser upp min demokratinatt.

2010-10-28 @ 01:38:59
Postat av: freakyghost - miranda ^^

Nice inlägg! ^^ händer idag?

2010-10-28 @ 01:52:14
URL: http://freakyghost.blogg.se/
Postat av: Brorsan

Absolut osannolikt dumt att jag alltid glömmer att läsa den här bloggen. Men eftersom du oftast glömmer att skriva så är det kanske OK ändå?



Fortsätt för fan

2010-11-04 @ 22:57:20
Postat av: z

Min underbar Maja <3 Längtar efter dig!

2010-11-25 @ 10:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0